Eğitmen
Kategori
Kurumsal Gelişim EğitimleriDetay
Amaç:
Bu eğitimle, iş hayatında kişisel ve kurumsal hedeflere ulaşmak için gerekli yöneticilik becerilerinin kazanılmasını, en gelişmiş yönetim stratejilerinin kullanılmasını ve yöneticiliğin özünün kavranmasını sağlamaktır.İçerik:
- Liderlik oluşum süreci,
- Lideri diğerlerinden ayıran özellikler,
- Ekibinin lideri takipçiliğinde 2 temel faktör,
- Yönetim, Yönetici ve Lider kavramı
- Yönetici ve Lider arasındaki farklar
- Yönetim fonksiyonları; planlama, örgütleme, yöneltme, denetim,
- Yönetim becerileri; hedef belirleme, motivasyon, takım çalışması, güçlendirme ve yetki devri, iletişim, zaman planlaması, toplantı yönetimi, performans değerleme, çatışma yönetimi, problem çözme, karar verme,
- Vaka analizleri,
- Eğitim oyunları ve eğitim videoları.
Neler Kazanılır?:
Seminer sonunda, katılımcılar;- Program sonunda, katılımcılar;
- Yöneticilik ve liderlik kavramları öğrenilebilecek,
- Yöneticilik becerilerini etkileşimli yöntemlerle arttırılabilecek,
- Örgütün içinde ve dışında çalışanlarla yöneticiler arasında köprü oluşturulabilecek,
- Modern yönetim teknikleri kullanılarak performansın artmasına yardımcı olur ve en doğru ekibi kurmanın ve yönetmenin yöntemlerini gösterir.