Detay

Amaç:

Pazarlama yapan şirketlerin rekabet eden değil, rekabet yaratan bir gelecek yaratmasını sağlamaktır.

İçerik:

  • Değişim mühendisliği,
  • Değişimi etkileyen unsurlar,
  • Günümüzde pazarlama sorunları,
  • Stratejik satış yolu ve yol haritası,
  • Pazarlamanın 8 P’si,
  • Günümüzde satış,
  • Satış performansını ölçme yöntemleri,
  • 4P ışığında SWOT analizi,
  • Şirketlere stratejik yön belirleme,
  • Büyüme stratejileri,
  • Pazarın istekleri ve yeni müşteri ihtiyaçları,
  • Pazar analizi yöntemleri,
  • Pazar analizi adımları,
  • Pazar analizinden satış potansiyelini çıkartmak,
  • Satış stratejilerini belirlemek,
  • Satış hedeflerini belirlemek,
  • Bireysel satış hedeflerini çıkartmak ve performans yönetimine bağlamak,
  • Rekabet stratejileri,
  • İzleme ve değerlendirme,
  • Satış bütçesini hazırlamak.

Neler Kazanılır?:

Eğitim sonunda, katılımcılar;
  • Günümüz satış ve pazarlama piyasası hakkında bilgi edinirler,
  • Bu piyasayı etkileyen faktörleri ve piyasadaki sorunları öğrenirler,
  • Satış ve pazarlama süreçlerinde strateji ve hedefleri belirleyebilecek bilgiye sahip olurlar,
  • Performans ölçme yöntemleri, performansı yönetme, izleme ve değerlendirme süreçlerinin bilgisini edinip rekabet ortamında kendilerini başarıya ulaştırabilecek bilgilere sahip olurlar.

Katılımcı Profili:

Pazarlama-Satış yapan şirket elemanları ve yöneticileri/yöneticileri adayları eğitime katılabilir.  
İletişim