Kategori
Satış Pazarlama EğitimleriDetay
Amaç:
Pazarlama yapan şirketlerin rekabet eden değil, rekabet yaratan bir gelecek yaratmasını sağlamaktır.İçerik:
- Değişim mühendisliği,
- Değişimi etkileyen unsurlar,
- Günümüzde pazarlama sorunları,
- Stratejik satış yolu ve yol haritası,
- Pazarlamanın 8 P’si,
- Günümüzde satış,
- Satış performansını ölçme yöntemleri,
- 4P ışığında SWOT analizi,
- Şirketlere stratejik yön belirleme,
- Büyüme stratejileri,
- Pazarın istekleri ve yeni müşteri ihtiyaçları,
- Pazar analizi yöntemleri,
- Pazar analizi adımları,
- Pazar analizinden satış potansiyelini çıkartmak,
- Satış stratejilerini belirlemek,
- Satış hedeflerini belirlemek,
- Bireysel satış hedeflerini çıkartmak ve performans yönetimine bağlamak,
- Rekabet stratejileri,
- İzleme ve değerlendirme,
- Satış bütçesini hazırlamak.
Neler Kazanılır?:
Eğitim sonunda, katılımcılar;- Günümüz satış ve pazarlama piyasası hakkında bilgi edinirler,
- Bu piyasayı etkileyen faktörleri ve piyasadaki sorunları öğrenirler,
- Satış ve pazarlama süreçlerinde strateji ve hedefleri belirleyebilecek bilgiye sahip olurlar,
- Performans ölçme yöntemleri, performansı yönetme, izleme ve değerlendirme süreçlerinin bilgisini edinip rekabet ortamında kendilerini başarıya ulaştırabilecek bilgilere sahip olurlar.

