Eğitmen
Kategori
Kurumsal Gelişim EğitimleriDetay
Amaç:
Bu eğitimle birlikte, kurumsallaşmasını tamamlamış, geniş ölçekli şirketlerde yeni işe başlayan personelin kuruma ve iş hayatına uyumunu hızlandırmak, iş dünyasında karşılaşılabilecek iletişim çatışmaları ve ast-üst ilişkilerinde olası sorunları en az düzeye indirmeyi sağlayabilecek bir bilinç altyapısı oluşturmak amaçlanmaktadır.İçerik:
- İnsanın 5 temel iletişim ihtiyacı ve iletişim ihtiyaçlarımızı karşılama teknikleri,
- Kullandığımız kelimelerin muhatabımız üzerindeki etkileri,
- Etkin ve empatik dinleme,
- Etkin dinlemenin iş hayatında kullanılması örnekleri,
- Pozitif yapıcı eleştiri yönetimi,
- İş dünyasında kendini doğru ifade edebilmek için özgüven ve sosyal cesaret,
- Çalıştığımız kuruluş hakkında genel bilgilendirme (faaliyet sahaları, kuruma bağlı şirketler, etki alanları, toplumsal imajı vs.),
- İş yaşamında iletişimin sözsüz kuralları (odada karşılama, uğurlama, yazışma iletişimi) ve profesyonel hayatta kişisel imaj.
Neler Kazanılır?:
Seminer sonunda, katılımcılar;- Çalışma hayatına daha uyumlu ve iş yaşamı konusunda daha bilinçli bireyler haline gelirler ve gerek iş hayatında, gerekse kişisel hayatlarında insan ilişkilerinin önemi konusunda bilinçlenirler,
- Çalışma arkadaşları ve müşterileri için daha doğru dinleme tarzı göstererek önemsedikleri izlenimini oluşturmayı öğrenirler,
- Çatışma doğurmadan eleştirmeyi öğrenirler,
- Kendilerini toplum önünde ve içinde daha etkili ve rahatça ifade edebilirler,
- Çalıştıkları kuruluş hakkında doğru bilgiler edinirler,
- Kurumlarına duydukları güven ve bağlılık düzeyi yükselir,
- İş hayatında ast-üst ilişkisinde doğabilecek problemleri önlemeyi öğrenirler,
- Çalışma arkadaşları ve müşterileri tarafından nasıl algılandıklarını daha iyi anlayarak daha başarılı bir imaj yönetimi uygulayabilirler.





